Välkommern till moi

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Godmorgon :)

Av Freddy - 18 mars 2011 11:12

Idag känns det bättre i fingret men har inte våga ta bort plåstret och tejpen :o

Mamma ska typ snart börja att göra våfflor... Mmmm... Har inte ätit det på evigheter typ :)

Aa just det vi har studiedag idag, fett skönt!

Men Key ska vara borta hela helgen typ  :/

Har nästan läst ut "Kometen kommer" med mumintrollen, den äger ju!

Måste gå ner och låna resten av böckerna.

Nu ska jag hjälpa mamma och sen städa mitt rum typ xD

Senare idag ska jag träffa Lollo oxå, hon ska sova över och vi ska kolla på vampire diaries tsm! :D

Ha det bäst!


//Freddy


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freddy - 12 maj 2011 07:00

Hej! Idag ska jag stå i köket så jag missar min idrott :( Men inte min kulliga Engelska. Men det är tråkigt att jobba i köket då.... Okej hej då skriver mer efter skolan :P //freddy   ...

Av Freddy - 11 maj 2011 21:50


 Haha... På den obäddade sängen ligger nya kläder, på golvet alla kläder, klädlådorna utdragna och kläderna utspridda i dom, skrivbordet kaos och smink+steg=dålig blandnig....   ...

Av Freddy - 11 april 2011 16:35


       

Av Freddy - 27 mars 2011 15:42

Hej bloggen! :) Igår var jag på Mollys fest/party och jag hade mega roligt! ^-^ Det var jag, Nora, Wilma, Vilma, Molly och Malin + Mollys katt missan som var underbar... Vi lagade mat, åt efterrätt och kollade på film :P Men jag åt väldigt my...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards