Välkommern till moi

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Two days in a row... <3

Av Freddy - 20 mars 2011 10:49

       Hej, hej! (vet att jag varit dålig med bloggningen ...)

I fredags hade jag och Lollo jättenajs xD

Det roligast var nog att kolla på Vampire diaries, men det var så otroligt sorgligt :'( Efter det kollade vi på massor av klipp och sånt till 1, sen började vi spela bubbel trubbel fast vi klarade aldrig den där level 4 >:( Vi målde oxå plasten utanför mitt fönster XD Men vi gjorde massor av annat oxå xD


På lördan skulle hon hem ganska tidigt så jag följde med till farsta och där köpte jag Remember Me. Ååå, vad den äger! Fast jag har bara sett en halv-timme men endå ^^ Men den kommer sluta sorgligt :'C


Vid 22 på kvällen kom Axel och Key hit hem för Key skulle sova över :D

Vi skulle ha kollat på Remember Me men ljudet bliv lite wird...

Då kollade vi på Planet 51 istället, men jag somnade efter 40 min.


Snart ska vi ut till, Drottningholm...?


Skriver snart mer :P


//Freddy<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freddy - 12 maj 2011 07:00

Hej! Idag ska jag stå i köket så jag missar min idrott :( Men inte min kulliga Engelska. Men det är tråkigt att jobba i köket då.... Okej hej då skriver mer efter skolan :P //freddy   ...

Av Freddy - 11 maj 2011 21:50


 Haha... På den obäddade sängen ligger nya kläder, på golvet alla kläder, klädlådorna utdragna och kläderna utspridda i dom, skrivbordet kaos och smink+steg=dålig blandnig....   ...

Av Freddy - 11 april 2011 16:35


       

Av Freddy - 27 mars 2011 15:42

Hej bloggen! :) Igår var jag på Mollys fest/party och jag hade mega roligt! ^-^ Det var jag, Nora, Wilma, Vilma, Molly och Malin + Mollys katt missan som var underbar... Vi lagade mat, åt efterrätt och kollade på film :P Men jag åt väldigt my...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards