Välkommern till moi

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Freddy - 17 mars 2011 20:31

Idag på scouterna skulle vi göra en fågelhålk.

Jag var dum nog att fråga om jag oxå fick såga.

Jag var lite flummig, så sågen slant.

Ett tag trodde jag att jag skulle dö... (inga kommentarer)

Det bar Bl*d över allt och alla skrek.

Ööö det var äkligt -.-

Nu gör det ont men jag överlever förhoppningsvis.

Tror jag.

//Freddy

p.s ska vara med Lollo imorrn och sova över :D


Av Freddy - 17 mars 2011 15:38

Är med Wilma och Key nu, mina små älsklingar <3

Idag har jag haft en fett niice dag :D

Speciellt slutet på väg hem från skolan, hehehe...

Jag, Wilma, Aron, Markus, Molly, Mattis, Vickii och karro träffade Jesus-Tanten! :O<3 Hehhe, hållde på att skratta ihjäl mig men endå var jag rädd :P

Haha, om vi ljuger kommer det onska och jordbävningar.

Key skulle ha mött oss men hon va lite ledsen för hennes lärare ska sluta :(

Nu sitter vi o flummar lite granna :P

Ikväll blir det scouter och jag  o Wilma ska kräva att dom ska försöka få tillbaka mina Converse som nån snodde >:(

Men ska kankse köpa nya röda på måndag :*

Nu tjatar dom på om att vi ska chatta med en speciell person vid namn...


//Freddy

            


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards