Välkommern till moi

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Freddy - 25 oktober 2010 21:35

Ska snart gå och lägga mig:P Så pallar inet skriva så mycket (men vrf skriver jag då?)... Imorrn ska jag typ till Centrum och handla lite kläder:) Typ en snygg skorta och 2 par tights och kolla på skor<33 Kan lägga ut bilder sen när jag komme hem:) Och på torsdag blir det Eriksdalsbadet(längtar!). Tja skriver mer imorrn om hur min dag har varit.

SeS

//Freddy<3  

Av Freddy - 25 oktober 2010 17:12

Idag har det varit en vanlig dag, alltså rolig xD Vi hade matte, svenska och engelska hela dagen;) .Fast maten var inte nå god alls, för utom natcho chipsen (eller vad de heter). Och det hände inte något roligt på tubarna vi såg inga läskiga typer som jag och Ebba såg i fredags XD.Nu ikväll ska jag bara fixa till i mitt rum göra läxor och kanske se Twilight:) Imorrn ska jag ha "lång" dag för jag ska typ ha samtal med min lärare :P Föresten vi har fått hem ett papper från skolsköterskan att vi ska vacinera oss snart!!!  

Hmm undra om jag klarar det? Eller jag måste (va en stark tjej Freddy... XD). Kommer inte på något mer att skriva så herrå<3

SeS

//Freddy<3

     

Av Freddy - 25 oktober 2010 06:41

  Tja nu sitter jag här och har inget att göra:( Måste nog dra till skolan om typ 40 min eller något sånt.... Jag är ganska trött för jag låg och läste ganska så länge igår xD Men den tid jag sov sov jag bäst;) Idag tror jag inte att jag ska vara med någon fast som vanlijt får vi se. Hoppas vår lärare är frisk för det är så jobbigt när han är sjuk:P  Men måste börja att förbereda mig för skolan så herrå<3

SeS

//Freddy<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards