Välkommern till moi

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Freddy - 26 oktober 2010 19:48

Hmm jag har inte precis något speciellt att säga om skoldagen, mer än att den har varit jätterolig(typ som vanligt xD). Jag är äntligen klar med steg 5 i både engelskan och svenskan :D Jag hade tyvärr samtal efter skolan så jag kom hem först 16:10 eller nått sånt, jag mellan landade oxå hos Key en stund och frågade om hon ville hänga med mig till centrum men hon skulle typ på dans:P Sen lite senare stack jag till centrum, faktist ensam! Jag brukar typ alltid ha med nån med det gick bra endå. Där köpte jag lite saker(kolla på bilderna!). Eriksdahlsbadet på torsdag :D Ska bli så roligt :) Vi har engelskaglosor tills imorrn så jag måste nog träna lite nu:P

SeS

//Freddy<3

 

Twilight/Om jag kunde drömma på engelska<3 Akademibokhandeln 

Skjorta Bik Bok <3

Svarta leggins Bik Bok <3

Typ ljusblåa leggins oxå Bik Bok

           

Banan ICA XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards