Välkommern till moi

Alla inlägg under mars 2011

Av Freddy - 11 mars 2011 23:35

Nu kollar vi på "Rush hour 2" men god natt :D

Av Freddy - 11 mars 2011 23:23

på att klippa mig typ något liknande som dom här ;)


Billie i Vintergatan:

  

Inte lika kort då, och kanske snelugg. Skulle jag passa?



Eller som Jenna (med brunt hår) "Från i taket lyser sjärnorna"


Kommentera ;)

  

Av Freddy - 11 mars 2011 21:24

Tycker att det är så hämskt det som har hänt i Japan.

Den värsta tsunamin och jordbävningen på typ 100 år.

Dom säger att några 100 har hittats döda, men det måste vara mer än så.

Har följt nyheterna hela dan, och vilka skrämmande filmer man har sett.

Det värsta var nog när vågen kom in på betesmarken och en bil försökte gasa iväg från den.

Tur att ingen jag känner är där.


Av Freddy - 11 mars 2011 21:09

Tja min famlj består av mig, min lillebror plutt, mamma Ingrid och pappa hans :)

Axel: En liten irreteerand plutt som är svår att inte älska :P Vi slåss dagligen :)


Mamma: Kallas mammishcka (hehe...) och är superduper snäll :D Men det bästa är att hon har väldigt snygga skor och samma sko-stolek som mig ...


Pappa: Kallas pappichcka (hmm... jag vet ...) och är bra på att vara ironisk och älskar att fota och kameror (jag älskar ju oxå att fota så det är bra :D)


Hade bara en bild på plutten...

MOHAHA...  

Av Freddy - 11 mars 2011 15:54

Vet att det inte är så roligt att höra om att jag pluggar men det gör jag fortfarande -.-

Ikväll ska vi äta tacos och ha fredagsmys :)

Vi ska även städa... Låter inte kul men jag älskar att städa när alla gör det tillsammans!

 

Uppdaterar mer senare :*

 

//Freddy :)

 

  

Som vanligt, nån random bild! Tror från riga (:

 

 

Av Freddy - 11 mars 2011 13:38

Tja, nu sitter jag här och pluggar matte så att jag kan redovisa nästa vecka :D

Jag pluggar oxå Svenska så att jag ska kunna redovisa nästa vecka :)

Jag jobbar även med Engelskan som jag måste redovisa nästa vecka :|

Måste göra klart min bok i Tyskan oxå så jobbar med det oxå :[

Men andra ord har jag tråkigt men endå mysigt för jag är ensam hemma :D<3


Hörs lite senare :*


//Freddy ><


     



Av Freddy - 11 mars 2011 10:36

Ja, här kommer det några bilder på mig som liten då :P


När jag gick i trean och hade perfekta flätor varje dag :P

 

6-års...

  Som treåring...   5-åring, kallade den där skjortan för min Hawaii-skjorta :P Hade bara på mig den typ...   Tror jag var 6 där:)  

Av Freddy - 11 mars 2011 09:59

Sorry att jag inte skrev nånting men jag kom inte hem förns vid 8 tiden...

Jag är hemma idag oxå, mår lite dåligt :( Hade  tänkt pluggga ganska så mkt så jag kan slappa mer ihelgen :)

Nu på morgenen har jag kollat runt på min EDS (en bra sak man har i KS) och på lite bloggar. Jag har även ätit frukost men det tror jag att ni skiter i xD

Tja, just nu har jag inget att skriva om :P Men jag åter kommer strax :*

 

//Freddy ^^ <---- Älskar den ^^

 

  

Asså verkligen nån helt random bild från sommaren...

 Tror det var en första gången vi var på utflykt med skolan :)

Tror det var till skansen...

Tror ingen bryr sig om det :p


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards