Välkommern till moi

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Idag...

Av Freddy - 27 oktober 2010 16:40

har det varit en konstig dag! Det har hänt massor av konstiga saker :O Tex. jag och Wilma bråkade om vem som var dummast och jobbigast (typ på skoj)XD Det började nån stanns när hon inte ville ge mig plats för att komma till mitt skåp... Och så höll det på hela dagen! Vi slogs oxå XDXDXD Det var en annan sak som hände oxå :o Jag och Ebba.... Jag och Ebba... Jag och Ebba... VI FICK ETT BARN!? DEt låter konstigt, men Ebba var helt plötsligt gravid och fick en son typ 10 sekunder senare?! Men han fick ett namn, USB(kolla bilden på han^^)<3 Vi kommer alltid att älska dig USB! Tja så hände det en del andra saker med, som att Ebba gjorde en tatuering på mig och Emma! Ååå så ont... xD Imorrn ska vi till Eriksdahlsbadet och jag hoppas att jag hittar min bekini för annars får jag springa ner centrum och köpa en XD Jag stannade kvar efeter skolan för Ebba skulle ha samtal och ville att jag skulle stanna, fast vi satt mest och pratade och skrattade så vår lärare fick säga till<33 Sen kutade vi till tuben, och som vanligt hade vi roligt där :) Sen på väg hem(när vi hade bytt tub) och när vi sprang mellan vagnarna så träffade vi XXXX :) Så vi pratade lite med han men sen så sprang vi vidare och han fick USB. Men sen så han jag inte till den vagnen som EBBA sprang till och nästa var det stationen hon skulle gå av på så jag sprang jag till XXXX och hämtade USB men Ebba hade försvunnit så jag var tvungen att ha USB. Men jag hade iallefall sällskap av han till den stationen jag skulle gå av på. Men det var lite om min lite halv konstiga dag XD

SeS

//Freddy<33

P.S Besök även dom här bloggarna!

www.bebbusbus.bloggplatsen.se

www.emmahogdahl.bloggplatsen.se

www.friends4-ever.bloggplatsen.se

 

Min och Ebbas älskade USB!  

 
 
Ebba

Ebba

27 oktober 2010 17:26

USB 4ever

http://bebbusbus.bloggplatsen.se

Freddy

27 oktober 2010 17:27

Japp

 
Ingen bild

Olof (X X X X) -.-

28 oktober 2010 15:47

Hejsan... Detta är XXXX -.-

 
Ingen bild

Olof (X X X X) -.-

28 oktober 2010 20:11

Ett tangentbord... Ja ja! Allt

 
Ingen bild

Wilma

2 november 2010 19:52

Föresten så va det jag som vann och du som blockerade mitt skåp

Freddy

3 november 2010 19:06

1. Så van du inte, vi beslutade att ha fred.
2. Du blockerade mitt skåp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freddy - 12 maj 2011 07:00

Hej! Idag ska jag stå i köket så jag missar min idrott :( Men inte min kulliga Engelska. Men det är tråkigt att jobba i köket då.... Okej hej då skriver mer efter skolan :P //freddy   ...

Av Freddy - 11 maj 2011 21:50


 Haha... På den obäddade sängen ligger nya kläder, på golvet alla kläder, klädlådorna utdragna och kläderna utspridda i dom, skrivbordet kaos och smink+steg=dålig blandnig....   ...

Av Freddy - 11 april 2011 16:35


       

Av Freddy - 27 mars 2011 15:42

Hej bloggen! :) Igår var jag på Mollys fest/party och jag hade mega roligt! ^-^ Det var jag, Nora, Wilma, Vilma, Molly och Malin + Mollys katt missan som var underbar... Vi lagade mat, åt efterrätt och kollade på film :P Men jag åt väldigt my...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards