Välkommern till moi

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Freddy - 6 december 2010 14:29

Hej! Nu sitter jag och kollar på tv och är inne på FB. Idag har vi hem studiedag så jag har fixat i köket och pluggat.

Olof ringde på moronen och frågade om vi skulle göra pankakorna tillsammans, så jag stack till han. Våra pankakor blev jättebra, eller sådär...

Kommer nog lite bilder sen :D

Vid 18 ikväll ska jag åka till Emma och sova över, ska bli jätteroligt!<33 Kommer säkert lite bilder sen oxå!:)

Föresten jag har så konstiga rubriker för att jag inte har nån fantasi så jag tar den första reklamen som jag ser, vethelt fantasilöst... x)

Ska skriva in min önskelista sen oxå, skulle ha gjort det igår men pallade ej :P

SeS

//Freddy som längtar till julen!

  


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards