Välkommern till moi

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Freddy - 23 december 2010 19:49

Yeah!

Typ jul om några timmar :D

Idag var jag i Farsta i typ 5 timmar med Key x)

Vi var totalt flummiga och hade jätteskojigt!

Jag hittade ganska så många sista minuten klappar.

Wiee!

Tja men skriver mer imorrn, och visar lite vad jag fick.

Men det bästa med julen är ju inte klapparna utan att vara sammlad med familjen och ha trevligt!

(NOOOT)............

Tja men kanske...

SeS

//Freddy<3

Av Freddy - 23 december 2010 11:24

Hallo!

Tja, nu är det snart julafton :D

Kan känna mig stolt eftersom mamma o pappa är lite efter.

Idag ska/måste jag träffa Key så att hon kan få sina julklappar, eller så ses vi imorrn :)

Och så ska jag följa med mamma och handla det sista och sen ska jga ner med pappa o köpa julmat typ.

Bara en fråga, vrf åker så många utomlands? Jag menar vintern är ju det bästa som finns!!! För 3 dagar sen så kom jag på att jag är en äkta vintermänniska.

Det var när jag och den bästa lillebrorsan som finns var ute och byggde världensmysigaste iglo :D

Föresten jag ska nog börja lägga ut lite bilder vid inläggen, det blir lite roligare då  

//Freddy<3

  


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards