Välkommern till moi

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Freddy - 30 december 2010 18:33

Hehe...

Idag åt jag...

KLADDKAKS smet x) Jag o Ebba kände för det :)

Men det var gott ;)

Och sen på kvällen blev det gårdagens lasange, mmm...

Det var typ det xD

//Freddy



Av Freddy - 30 december 2010 10:34

Hej, hej!

Igår var ju Keys familj här på middag :)

Men innan så var jag, Key o Mirjam i Farsta och shoppade.

Massor av bra priser men evighets köer -.-

Men jag hittade en jättesnygg munkjacka på rean och graffitinagelack :D

Key o Mirjam hittade oxå jättefina saker ;)

Sen stack vi hem till mig och målade våra naglar, fixade finfina fresyrer och tog lite bilder.

Sen var vi ute oxå och tog lite bilder då oxå :)

Mirjam gick in lite tidigare och jag la mig typ i snön, så jag frös jättemkt!

Men sen när vi försöker att komma in är det låst och ingen vill hjälpa oss :/

Men tillslut kom vi in så det gick bra :)

Idag ska jag vara med Ebba:D

Och imorrn är det nyårsafton som vi ska fira med Keys familj <3

Vi ska vara hos oss tror jag men sen ska jag sova över där.

Ha det bäst!

//Freddy^^


  Mirjam <3   Hmmm....         Haha :P

Jag o COOLINGEN Key ;)  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards