Välkommern till moi

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Freddy - 12 december 2010 18:12

Sorry för att jag inte har skrivit på typ 3 dagar :P Men baby ( min dator typ, som är bärbar) har varit på semester.

Pappa  pluttie åkte till Finland på en kryssning och tog baby med sig :/

Så jag har fått nöja mig med gamlingen och jag gillar inte han speciellt mkt.

Men iallefall i lördags så var jag med Keysan o vi var och shoppade kläder till discot i Falun o julklappar. Egentligen skulle jag ha en klänning men efter 0 min gav jag upp, och Key påminde mig om att jag inte gillar kläningar.

Då gick vi in på Gina o hittade en jättesööt och snygg tröja.

Så på discot §å blir det en röja, tights och converse x)

Jag och Keysan hade föresten roligt, vi sov över och kollade på film.

Sen somnade vi mega fort xD

På moronen försov vi oss och jag skulle typ dubbas till scout (jag vet....)

och det började 10 och vi vaknade 9.30 typ :P

Men, men så Keysan fick låsa...

Imorrn är det falun och jag längtar jättemkt!!! Fast min väska är lite stor o.o

//Freddy<33

P.s nog sista inlägget på  5 dagar :P


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards