Välkommern till moi

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Freddy - 9 december 2010 18:11

Hejsan allihopa!

Jag mår mkt bättre! MKT, MKT bättre!

Känns så bra, att jag kan gå till skolan imorrn, vissa skulle tycka att det var tråkigt men jag gillar min skola så jag njutr av det x)

Saknar alla kompisar!

Den här dagen har varit helt ok, har mest slappat och vilat mig. Igår märkte jag och brorsan att v hade fått typ alla kanaler som finns i sverige! Eller vi tror det o.o

Ligger typ i soffan och zappar igenom alla kanaler, men tillslut blir det ändå dom gamla vanliga kanalerna, svt 1 och typ 6:an.

Snart är det Falun! Ska kanske shoppa lite till discot imorrn med Keysan x)

Det var allt för mig!

SeS

// Freddy!

P.s Hoppas du mår bättre imorrn Emma! <3

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards