Välkommern till moi

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Freddy - 31 december 2010 22:08

Kärlek är mycket.

Kärlek kan vara mellan två personer, innom familjen, med vänner, djur typ ALLT!

Som t.ex jag älskar min bäzza Key fast inte typ "GIFT DIG MED MIG!" utan på något annat konstig sätt, men fortfarande kärlek.

Jag älskar min familj men vill inte gifta mig med den precis :P

Så kan man älska nån som typ " Gift dig med mig!" (hehe...).

Bilder förklarar lite bättre så här kommer några :)<3

      

Av Freddy - 31 december 2010 11:49

Hej, hej!

Idag är det nyårsafton :D

Ska bli fett, fett nice att smälla och sånt. Om typ 1 o en halv timme kommer Mirjam, Simon och Key hit <3 Ska bli jätteroligt ;)

Skriver mer om det sen och det kommer säkert mer bilder sen oxå :)

Igår hade jag jätteroligt med Ebba :)

Vi fotade, gjorde vidios (stavning) och smet ;)

Senare på kvällen kollade jag på nån tråkig film som typ hette " Van Helsing".

Skriver mer sen^^

//Freddy :P

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards