Välkommern till moi

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Freddy - 2 november 2010 19:20

Hej alla bloggläsare! Som ni kanske vet är jag i Finland, och hälsar på släkten :D Jag har haft/har det roligt och bra MEN jag saknar alla där hemma :( Jag har t.ex varit hos mina kusiner som har 2 underbara katter! En stor som var jättesööt men som haltade, och en yngre som var lite busig men sååå mysig<3 När man ser dom så önskar man verkligen att man hade en:) Men jag hade såklart roligt med kusinerna oxå<3 Idag har jag, brorsan och mormor varit på MCdonald´s och det var gott! Ikväll så är några kusiner här (alltså hos mormor) och vi har ätit glass och mockarutor(MUMS). Imorrn måste jag verkligen göra läxor för jag ligger lite efter... Föresten vi har fått internet hos mormor! Hmm eller inte riktigt... Men om vi säger så här så kan vi iallefall gå in på internet med Ipod touchen;) JAg håller på med Twilight(alltså boken) nu och den är så bra på engelska! Rekomenderas! Men det var allt från mig<3
SeS
//Freddy<3
P.S Saknar er där hemma jättemycket!!!!

Av Freddy - 2 november 2010 19:17

When you can live forever, what do you live for? - Twilight

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards