Välkommern till moi

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Freddy - 19 november 2010 22:21

Idag var det en rätt så rolig dag... Typ. Vi hade typ fått något slags uppdrag för vi har haft en kurs i NO o SO :P Men min grupp kunde inte sammarbeta så bra, så vi satt mest och bråkade och fick inget gjort  Men redovisningen gick väl endå okej liksom, typ, kanske? Haha men sen var jag och Lollo uppe på andra planet där vi nästan blev över trampade av några 8:or som typ kastade tuggummin på varandra?! Haha men vi typ kastade oss åt sidan och började skratta x) Sen var Ebba inte där heller (tråkigt) :( Hon skulle sjunga för någon men kommer inte riktigt ihåg vem min gå in på www.bebbusbus.bloggplatsen.se så kan du läsa mer om det ;) Efter skolan så åkte jag till farsta och mötte mamma, skulle köpt skor men dom jag hade kollat på passade inte mig   Men sen sprang vi in på Sisters och (i stress) och mamma skulle typ ta nån tröja som hon hade kollat på dan innan och jag hittade en tröja som hade spets på armarna, den var skit snygg   Jag såg oxå A-Team, ååå så den ägde asså!!Effekterna var MYCKET bättre än Göta kanal 3 x) Men nu ska jag kanske börja att gå och lägga mig är jättetrött  

SeS

//Freddy   

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards