Välkommern till moi

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Freddy - 20 november 2010 20:34

Idag har inte mkt hänt  Jag har hängt hemma, fixat i rummet och lite överallt. Men jag stack oxå till Centrum med mamma. Vi kollade på lite julklappar och kläder. Hittade en ny mössa, ett par jeans och en julklapp som jag INTE ska få(?)... Haha jag kanske är lite tidig med julen men visste ni att man kan börja att julpynta om 1 vecka? Utan att det verkar konstigtx) Första gången man firar hemma med bara familjen :D :D :D Snart är det Robins som jag älskar(fast inte mer än Vampire daries :P). Imorrn måste jag plugga MYCKET, booring!!! Han(?) inte ändra desingen men gör det imorrn  


SeS

//Freddy


Av Freddy - 20 november 2010 08:08

Heej  Jag är typ jättetrött! Skulle gå och lägga mig efter inlägget igår, men jag gick till mamma och kollade på en film tror den hette Masjävlar. Den var inte så bra men fattar inte vrf jag inte gick där ifrån?! Men det tråkigaste var att det typ va nån som var full och typ sköt en katt!!!  Men iallefall sen var klockan helt plötsligt 00.00 Så då gick jag och la mig :P Och sen vaknade jag 7:30, va jättetött då men jag kunde inte somna om>:(

Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag , kanske va med min älskade Key eller om hon inte kan kanske jag ringer till nån annan  

FÖRESTEN DET ÄR SNÖ!!   

SeS

//F£ddy @

P.s Mitt inlägg försvann men kom på hur man fixar tbx det x) Och ska ändra desigen på bloggen:P

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards