Välkommern till moi

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Freddy - 18 november 2010 16:24

För att jag inte skrivit på länge, men... Nja det finns inget jag kan säga men för x) Men ska skriva minst 4 gånger i veckan nu framöver:P Nu kollar jag på The Simsons men snart ska jag börja att göra lite läxor, längtar... Idag hade jag idrott och för en gångs skull kom jag ihåg gympakläder :) Det var tur för annars skulle Vickii typ mörda mig  Haha, men det var roligt på ID vi körde raket sporter, alltså tennis, pinngis, badmington och sqaus(?). Förut var jag ganska bra på pingis men den här gången så sööög jag x) Men antar att man måste träna regelbundet för att inte tappa "det". Men badmingtonen var jag väl ok på x). Sen hade jag väl det okej:P Föresten nu är det inte många veckor kvar till Falun  Jag ska sova med Ebba, Emma och Lollo, ååå så jag längtar!!!Haha måste plugga nu men jag kanske skriver imorrn oxå :D

SeS

//Freddy<3

P.s IKVÄLL ÄR DET VAMPIRES DARIES!

Och grattis Nora  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards