Välkommern till moi

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Freddy - 13 november 2010 20:25

Tyvärr har jag inte skrivit på länge... Men jag försökte 2 gånger men då stängde datorn av sig!? Hade skrivit ett JÄTTELÅNGT inlägg, men det kan jag inte göra något åt så det är ingen ideé att klaga :P Igår hade vi ett jättestort prov i S0 o N0, jag tror det gick bra men fick lite pamik dom sista 10 minutern x) Jag var oxå med Ebba och som vanligt hade vi fett roligt xD Men idag har jag inte gjort så mycket, typ mest FB... Har haft roligare dager, men imorrn ska jag träffa Olof och jag vet inte vad vi ska göra. Men vi hittar nog på något ;) Snart ska jag titta på Robins(som jag älskar!) ;)

Föresten Vampire Daries var fett bra i Torsdags, bästa ever!!! Ska göra om bloggen, vilka färger??

Min önskelista:

1. Katt + saker till den =)

2. Pengar

3.Små prylar x)

 

Tråkiga mig önskar sig faktist inget mer o_0...

//Freddy<3

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards