Välkommern till moi

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Freddy - 22 november 2010 18:43

Nu sitter jag här ensam hemma och kollar på tv, familjen drog till Ikea men jag pallade inte följa me. Men det är såå skönt att vara ensam;). Skolan idag vet jättebra :D Jag och Ebba flummade runt x) Vi hade inte sätts på 3 dagar (igentligen inte mkt men endå) så det det var roligt :D Ingen av oss hade med sig pengar men knäpp som Ebba är så frågade hon om vi skulle sammla burkar x) Det var jätteroligt. Sen har jag fixat till det sista i mitt rum, så nu är det mesta klart! Nästan allt här hemma är klart nu. Ihelgen blir det Harry Potter med Ebba :) LÄNGTAR! Men jag längtar lika mkt till Falun, vi kommer att ha såå niice i vårt rum (med Ebba, Emma och Lollo :D) . Och snart är det jul, har redan börjat pynta lite;). Skriver imorrn oxå.

SeS

//Freddy the blogger

P.S Saknar dig Key!  


Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards