Välkommern till moi

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Freddy - 25 november 2010 20:08

Idag har det varit en niice dag :P Vi var på Cosmonova, men det är det som hände innan som är intressant... Först åkte vi som vanligt, vi satt på tuben, plockade upp Wilma o Vilma i tallis. MEN vi bestämmde oss för att gå av i Blåsis (x)), MEN det skulle vi inte gjort, för bussen var minst 20 min försenad. Men efter en kvart så ringde Ebba petter (en lärare) och sa att vi var jätteförsenade. Han sa att vi skulle vänta i Slussen, så vi kutade till tuben och den kom precis :) När vi väl var i slussen så visste vi inte riktigt vart vi skulle  Men allt blev bättre när Wilma köpte Juleskum mmmm... Ebba tyckte att det var bra att filma oss, alltså en vido och hur vi såg ut idag, våra mobil nr o.s.v om vi skulle bli kidnappade! Men som tur var så blev vi inte det:P Sen kom tuben men Ebba gick på den! Hon såg inte alla 120 elever som strömmade ut och hon trodde att vi skulle gå på den. Jag skrek att hon skulle komma men sen stängdes dörrarna och då såg Ebba Bernt och alla andra. Så hon åkte vidare till Gamla stan o_o. Men vi kom till Gamla stan ca 2 min senare där vi plockade upp en lite smått förvirrade Ebba. Vi gick av vid Tekniska nånting där dom hade JÄTTELÅNGA rulltrappor! Det var ganska så roligt:). Väl på museet sa en lärare att Lollo inte fick gå med oss! Lite elakt >:(. Men, men sen fick vår grupp gå in i nån utställning om dinosarier och annat skit. Jag gick mest runt o flummade med Emma o Wilma. Vi gick in på nått ställe där dom hade uppstoppade fåglar, jag tyckte dom var vakra men Emma got panicked x). Äntligen lite senare fick vi gå in på Cosmonova! Det var typ år sen jag var där (känns det som:P) så det var jätteroligt! Vi såg typ havsmonster 3D :D Den var jättebra men läskig o.o Jag, Ebba o Lollo satt och skrek och hållde i varandra jättehårt x) Efter filmen åt vi och det var jätegott ^^ Sen var det dax för kroppen, blindgången var jätterolig:D

När vi sedan gick ut så mulade Wilma Teo så jaaa... Hon fick väl ganska så många mulningar tbx x) Sammtidigt rullade Ebba ner för en liten backe och beslutade mig för att oxå göra det. Men inte så bra fick typ snöö överallt x) Sen så gick vi till tubstationern, medans Wilma blev mulad (mohaha...) . Men det hände en jätteläskig sak när vi åktener för rulltrappan. Den stannade! och HÅRT, så alla kastades fram! Jag trodde jag skulle döö x) Jag ville köpa juleskum men automaten ville inte ha mina pengar, den spottade ut dom igen  Efter skolan så åkte jag hem till Wilma för vi hade scoter. Vi gjorde inte så mycket, spelade kort t.ex Sen så drog vi till scoterna där vi skulle ha drama. Det gick ganska så bra men det var så instängt i rummet och jätttedålig luft. Men det posetiva var att det var jättesköönt att komma ut igen :) Hade inte varit inne på fb på hela dagen så det första jag gjorde var att typ gå in på det x)  Men jag kan bara inte fatta vrf alla hatar VINTERN?! Alla på fb typ säger att dom hater den, kan inte fatta vrf... Imorrn blir det kursdag som är urtrist men man får stå ut:)  På lördag ska jag ´gå på Harry Potter 7 med Ebbi och sedan ska vi vara ute och sen sova över hos henne :D En toppen dag asså! Det var allt från mig :) Föresten OMG va mkt jag skrev!!!

Ses

//Freddy the blogger

P.s Har gjort illa handleden så jag har bandag :P Och saknar dig Key <3<3<3

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards