Välkommern till moi

Alla inlägg under december 2010

Av Freddy - 5 december 2010 15:06

Just nu håller jag på att fixa och trixa i mitt rum. Men jag tog en liten paus för att kuna kolla om det hade hänt något på FB och så att Emma kunde visa mig hennes fina disocklänning/tunikA.

Skriver mer sen kanske <3

ses

//Älskar snöö

P.s Imorrn sover jag över hos Emma!^^


Av Freddy - 5 december 2010 10:49

Igår så somnade jag och Keysan vid halv två :P Vi låg och pratade skit länge asså.

Men hennes föreldrar skulle komma och hämta henne vi 9:40 och vi vaknade typ kl 9:20 x) Så vi/key fick det lite stressigt.

Nu är det andra advent!Det betyder att det är 19 dagar kvar till jul!!

Idag har jag inga speciella planer för dagen, men måste plugga om jag ska sova över med Emma imorrn:)

Skriver kanske mera sen!

SeS

//Älskar snöö

     

Av Freddy - 4 december 2010 22:49

Hellu alla bloggläsare!<3

Idag har jag varit med Keysan! Vi har haft det roligt :) Och hon ska sova över^^

Vi träffades först vid 18 och innan har jag varit i Centrum typ 2 gånger ;)

Mår mkt bättre! Jag och Key har typ varit ute, och varit i pulkabacken och flummat lite (kanske mkt då...), ni som har mig på fb kan kolla in videon :D

Vi hade tänkt att vara ute mer men vi orkade inte, men det kommer några bilder oxå <33 Ikväll hade vi tänkt att vara upp till 1:00. Men det blir nog kanske lite senare. Asså har typ inte så mkt mer att skriva om, kvällen har ju just börjat!

SeS

//Freddy the blogger

      

Av Freddy - 4 december 2010 08:14

ÄNTLIGEN börjar jag att må bättre! It sucks to be sick.

Men om jag mår bättre idag ska jag kanske träffa Key =)

Vet inte vad vi riktigt skulle göra men vi funderade på ett ha en sån dag som i höstas. Att vi typ går ut en väldigt ång "promenad" och typ tar bilder varannnan sekund och att man typ flummar t.ex att man kör utmana ödet x)

Men hoppas, hoppas för om jag inte får träffa nån kompis idag med kommer jag att typ dö -.-

Och på måndag ska jag Emma kanske sova över :) Vi har nån knäpp men bra hemstudiedag<3.

Skriver nog mer senare :)

SeS

//Freddy the blogger


Ååå den blev åt fel håll men endå :P  

Av Freddy - 3 december 2010 10:19

HALL0jasan! Sorry för att jag inte skrivit på läne men jag har... Ingen bra ursäkt x) Snart är det jul!!! 3 December idag och det betyder att det bara är 21 dagar kvar till jul! Så niice asså. Idag är jag sjuk:(  Mådde bäst igår, men när jag vaknade idag var jag jätteförkyld, trött och ont i kroppen. Det som är det tråkiga är att Ebba o Key skulle ha fått träffas idag, så det är jättesynd!:( Idag skulle vi ha redovisat vår omgjorda text till Oh Susanna, undra hur det gick för min grupp? I går var det Vampire diaries, fast det var inte det bästa avasnittet:( Det var med en varulv och det var den sämst gjorda jag nånsin sett  Föresten julkaländern har ju börjat, vad tycker ni om den? Vet att det kanske är lite töntiget men det är en tradision för mig :P Just nu ligger jag i soffan och kollar på nått dåligt program och facebook.

SeS

//Freddy<33

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards