Välkommern till moi

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Snabbt...

Av Freddy - 23 november 2010 06:42

Det här blir ett väldigt snabbt inlägg. Jag ska till skolan snart :P.Idag ska jag redoisa 2 steg, hitta ett, jobba stenhårt med ett och ha glosförhör + PH. (JIPPI!) x) Men det går nog bra;) Idag har jag med mig pengar så jag o Ebba slipper sammla till dom. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S haha luktade just på nya mattan, mamma tål inte lukten av mattan  i rummet men jag ÄLskar den ;). Har inget mer att skriva om nu men skriver kanske ett inlägg när jag kommer hem om min kankse roliga eller tråkiga dag? Jag tror att det blir en rolig x)

SeS

//Freddy the blogger x)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freddy - 12 maj 2011 07:00

Hej! Idag ska jag stå i köket så jag missar min idrott :( Men inte min kulliga Engelska. Men det är tråkigt att jobba i köket då.... Okej hej då skriver mer efter skolan :P //freddy   ...

Av Freddy - 11 maj 2011 21:50


 Haha... På den obäddade sängen ligger nya kläder, på golvet alla kläder, klädlådorna utdragna och kläderna utspridda i dom, skrivbordet kaos och smink+steg=dålig blandnig....   ...

Av Freddy - 11 april 2011 16:35


       

Av Freddy - 27 mars 2011 15:42

Hej bloggen! :) Igår var jag på Mollys fest/party och jag hade mega roligt! ^-^ Det var jag, Nora, Wilma, Vilma, Molly och Malin + Mollys katt missan som var underbar... Vi lagade mat, åt efterrätt och kollade på film :P Men jag åt väldigt my...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som heter *host* Fredrika *host* men kallas gärna Freddy 8)Läs bloggen så kanske du får veta mer om mig ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket godis är godast? :D
 Mmm... Marabuo
 Ahlgrensbildar
 Gott&blandat
 Chockladpopcorn
 Spritgodisar x)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards